Diskussion:1. Mose 1

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Dreieinigkeit Gottes

Mittglied Nr.3

Dann sagte Gott: "Jetzt wollen wir den Menschen machen, unser Ebenbild, das uns ähnlich ist

Warum stat da Unser Isch das i jedärä Biblä so oder isch mit unser Jesus und dä Heilig geischt mit grächnät. Würd mi sehr Interessierä.

mÄDE meint:

Im BESJ-kurs lernt mer, dass Gott vo anbeginn bis as Endi als Team arbeitet... Das gheisst, de Hlg. Geist, Gott und Jesus sind eis Team... Jesus isch ned erst im Jahr null gschaffe worde.

Kempi meint:

Ich bin dä Aasicht, dass dä Vater, dä Sohn und dä Heilig Geischt gmeint isch, wiä du schribsch. So vill ich weiss stahts au i dä anderä übersetzigä so. Tuän das aber mal no mit äs paarnä Übersetzigä überprüäfe und aaschlüssend schribä, was ich usä gfundä han.

Was mer jetzt aber au grad no uffallt: Es staht jo, "Jetzt wollen wir den Menschen machen, unser Ebenbild, das uns ähnlich ist". Uffallä tuät mir, dass mir s'Ebäbild vo mehräre Personä sind. D. h. Gott dä Vater und Jesus oder Gott dä Vater und dä Heilig Geischt oder dä Heilig Geischt und Jesus müänd ähnlich usgseh. Villicht gsehnd au alli drü ähnlich us. :-) find ich no ä cooli Vorstellig, will ich mir bis jetzt dä Heilig Geischt nöd so rächt ha chönä vorstellä, wiä är äch usgseht. Villicht gsehnd sich aber au nummä Vater und Sohn ähnlich. Dänn wüsstäd mer immer nonig wiä dä Heilig Geischt usgseht. Aber am eheschtä würd ich bim Heiligä Geischt uf s'Ussehä vo Füür tippä (Apostelgeschichte 2, 3+4). Aber au dä Vater hät öpis vo Füür (Hesekiel 1, 26+27).

Mer sölläd eus jo keis Bild vo Gott machä... trotzdem isch äs rächt spannänd sich z'überleggä, wiä er wohl usgseht, wänn mir ihm ähnlich sind. Dänn drängt sich doch d'Frag uf, öb er ächt au sonä schöni Nasä hät wiä ich ;-). Wänn ich dänn bi ihm bin weiss ichs spötischtens.

Früchte und so...

Warm dürfen die Menschen die Gott gerade geschaffen hat alle Früchte von Pflanzen und Bäumen essen? wenn es ihnen nachher von einem Baum verboten wird? --Roman.moser 07:35, 29. Jun. 2007 (CEST)


Ich denke, dass die Verse 26 - 29 im 1. Mose 1 eine Zusammenfassung ist von dem, was später im zweiten Kapitel genauer und mit mehr details erläutert wird. Im ersten Kapitel ist ja auch nicht davon die Rede, dass Gott zuerst den Mann und dann die Frau geschaffen hat. Mir scheint, dass Kapitel 1 soll uns einen Überblick geben und im Kapitel zwei wird in der Bibel der Teil mit der Schöpfung des Menschen noch genauer beschrieben.

Auch denkbar wäre es, dass Gott Menschen als Mann und Frau geschaffen hat, aber zwei Menschen (Adam und Eva) speziell für die Bewirtschaftung des Garten Eden geschaffen hat. Weiss aber nicht sicher, ob dieses Gedankengebilde mit der Bibel in 100%igen einklang gebracht werden kann. Wie denkt ihr darüber? Wäre es theoretisch denkbar, dass Gott nicht nur ein Mann und eine Frau sondern viele Männer und Frauen geschaffen hat, aber nur zwei davon für den Garten Eden gemacht hat?

--Kempi 18:07, 29. Jun. 2007 (CEST)


Meinig vom MÄDE

es isch ganz simpel... So wies ide Bible staht isches wahr und ned andersch.... Adam und eva weisst ja scho sitem afang ah, dass sie das nöd hetet dörfe

Schöpfungsgeschichte mal anders

Empfehlenswert ist es auch, mal die Schöpfungsgeschichte im Johannes 1 zu lesen. Dort kann man in den Versen 1-5 so zwischen den Zeilen heraus lesen, dass Jesus derjenige war, durch welchen die ganze Welt geschaffen wurde. Komisch ist, dass im 1. Mose 1 davon nichts erwähnt wird. Dort heisst es "Gott befahl... und es geschah..." über das "Wie" schweigt die Bibel im Alten Testament. Das erfahren wir dann erst im Neuen Testament, dass Jesus offenbar der war, welcher das ganze ausführte was Gott ihm befahl. Oder wie seht ihr das?

--Kempi 21:46, 27. Jun. 2007 (CEST)




Aber jesus war ja der "Prophet" und ich glaube nicht das er das war, für was wäre dan Gott zuständig? Er ist ja der Allmächtige, nicht Jesus.Patrick--82.192.241.161 16:07, 7. Jul. 2010 (UTC)